" "

Integrált DIBAL megoldás termék kiválasztására és címkézésére az önkiszolgáló részlegeken

Az ügyfélnek olyan megoldásra volt szüksége, amellyel a vásárló kiválaszthatja és címkézheti a termékeket az önkiszolgáló pékség részlegnél; továbbá elvárás volt, hogy a megoldás esztétikus legyen és be lehessen építeni a pékség részleg meglévő bútoraiba.

 

Az ügyfél:

A Pingo Doce egy portugál márka, amely a Jerónimo Martins csoporthoz tartozik (más országokban, például Lengyelországban a Bierdronka márkával van jelen). Jelenleg 480 szupermarkettel és hipermarkettel rendelkezik Portugáliában, ahol a második helyet foglalja el a kiskereskedelmi láncok rangsorában.

A probléma:

Az ügyfélnek olyan megoldásra volt szüksége, amellyel a vásárló kiválaszthatja és címkézheti a termékeket az önkiszolgáló pékség részlegen, továbbá elvárás volt, hogy a megoldás esztétikus legyen és be lehessen építeni az üzleteik pékség részlegének meglévő bútoraiba. Eddig a vásárló csak kiválasztotta a termékeket, majd a pénztárhoz érve a pénztáros azonosította azokat és kiválasztotta a POS-on; ez nem mindig egyszerű feladat és ez a pénztárnál hibákat és sorokat is okozott. A pénztárosnak minden terméket vizuálisan kellett ismernie és felismernie.

A megoldás:

A Dibal különböző megoldásai kerültek tesztelésre a portugál disztribútor segítségével, és a mérleg nélküli moduláris CS-2200 rendszer lett a tökéletes választás. A megoldás, egy PC-ből + 15″-es kijelzőből + egy 3″-es, autocutter-es címkenyomtatóból áll. A 15”-os függőleges kijelzőn megjelenő alkalmazás személyre szabásában is közreműködött a Dibal, hogy azokat a megrendelő igényeihez igazítsa. Ezzel a Pingo Doce problémájára megszületett a megoldás: az ügyfél a kijelzőn könnyedén kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, kinyomtatja a címkét és felragasztja a terméket tartalmazó zacskóra. Ezen kívül a rendszer tökéletesen illeszkedik a meglévő bolti berendezési tárgyaihoz és szerelvényeihez. A Dibal megoldásával a Pingo Doce teljesebb, praktikusabb és átláthatóbb szolgáltatást kínál az ügyfeleknek, miközben megszűnt a sorban állás,  a raktárkészleten keletkező hibák és a termékazonosítást a pénztáraknál. A lánc ezzel az innovatív és egyben esztétikus megoldással nagyobb hatékonyságot ért el az üzletekben. Ez az új módszer az üzletlánc 11 üzletében valósult meg 2022-ben, és az előrejelzések szerint 2023-ban további 90 üzletben kerül bevezetésre, emellett tanulmányozzák annak lehetőségét más részlegeken, például a készételek esetében is lehet-e alkalmazni.